Helt vaanlig tisdag:D

Jag har gort naglar idag, supper finna.
men jag har ej målat dem ennu,
men när jag gjort de ska jag fotá och lägga utt en blid så ska ni få se,
 min sysster jobbar med naglar eller aa e utbildad så hon gör dom på mig :D..
Skit fina :D..
I morgan ska jag gå och spreja mig:P..
Hoppas jag inte blir orange:P..
Har duchat brun för men det e en tjej som ska sprutta mig dena gång:)..
lägger utt en bild på det med:D..
Idag har jag varit på salongen oxå, men slappade mäst.
Har snart läst utt min bok..
Den e så jävla bra..
men har kommit så mycke längren de andra i klassen så kan ej diskutera den med någon villket jag vill:p haha..
ont i mitt ben idag. som strålningar från knätt och ner..
Ajj ajj ajj.. :(
Jag e värkligen skit tröt..
Mina syskon barn e magsjuka, stackare..
saknar älsklingen oxå, han åkte till spanien idag.
Visst vi brukar inte ses på 1 vecka villket han ska vara borta, men när han e så långt bnort känns det jobbigare, men de e kanske för man ej kan ringa..
Fick i alla fall massor av supper söta sms innan han steg på planet...
Som tex:
Sms 1, Hej då älkling sköt om dig nu, Älskar dig mäst av allt.
Sms 2, Du är mitt allt <3.
Sms 3, Älskliing kom hitt så kan vi gossa litte.
sms 4, Nu drar jag älskling puss på dig, du är mitt allt Lova att du aldrig lämnar mig igen<3

De var de sissta han skrev, Måste till lägga att min kar e inte så romantisk eller centimental, så att han sa så mycke finnt, de e ett mirakel, Blev supper glad <3
Älskar dig vännen <3
Tack för du finns.

Nää nu börjar de bli långt här..
Ska väll typ sova nu..
Ovant att skriva med naglar :P haha..
Men men..
ttitta sifelt och sova.
Är ledig i morgon studie dag, SÅ SKÖNT..
Och ledig nästa tisdag..
men men.
God natt Mina kära små vänner <3
// Kimberly


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan!



Jag har några jättebra tips till dig :) 2 sidor där man får presentkort på kläder, prylar och mat helt GRATIS! Det finns ju onändligt många såna här gratissidor men dom här två är helt klart bäst och lättast att tjäna poäng genom enligt min mening :)







1. GRATISMODE



Denna sida är min absoluta favorit, då det är så otroligt lätt att få ihop mycket poäng. Jag har redan fått ihop till ett presentkort på 1300 kr :) Det som är extra bra med denna sida är att du inte behöver ha en stor blogg eller liknande för att få mycket poäng, det går att samla mycket poäng på flera olika gratis sätt! Registrerar du dig via mig får du 50 poäng + att du får över 40 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Ett annat stort + med denna sida är att dom använder sig av superpresentkortet vilket innebär att det finns en mängd olika affärer att välja ditt presentkort från. Det innebär också att du kan få ända upp till 1000 kr i ett presentkort. ( vilket inte tar lång tid att få ihop :)) Exempel på affärer att använda ditt presentkort i är: SIBA, IKEA, dinsko, H&M, Stadium, Cervera, Åhlens m.m.m.! Kolla in denna sida vettja :)





www.gratismode.se/?c=3766







2. GRATISKLÄDER



Denna sida är underbar. Jag har nu fått 1500 kr i presentkort därifrån :) Man kan välja att få presentkorten från JC, H&M eller Nelly.com. Missa verkligen inte denna sida!





http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803





LYCKA TILL :)

2009-03-17 @ 23:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0