Helgen

Har ej så mycke att sriva igenterligen, har läst ganska mycke i helgen när robban sovit eller när jag varit på väg Till/Från Jobbet.
Mycke bra..
Jag och robban har mäst myst i helgen :D..
Vi har kolla massa tv, åkt massa bil och ätti MASSOr av godis.
På lördagen var vi på midag hemma hos kate, sen spela jag och kate ett rittar spel när mamma och richard och robban kolla opå melodifestivalen..
Vi skulle träffa becca och tobbe på kvällen men så blev det ej..
Jag e sjukt tröt i dag ...
Litte deppig kanseke,
Älskling åker till spanien i morgon natt, JAG VILL OXÅ...
JAG VILL HA VÄRME VILL EJ VA HÄR.
Men men på torsdag Drar jag, ska festa sjukt mycke nästa helg och åka skidor och festa loss.
Jag och kate mot världen :P..
Haha
Nää nu blir det beck med mamma.
Dricka cola, ätta chips och dipp och ringa bebbis <3

God natt sove gott världens alla änglar // Kimberly <3



Deta är vad min helg beståt av :P..







Aningen sliten tjej, Hård vecka:P..

Snygging
HAha
Jag e bara för ball ;)


God natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0