Roadtrip :D






Vi är på roadtrip, Vi är lika med Jag, Mamma, Kate, Richard, Felicia och Anton...
vi börjar med 2 dagar i skara och vi anländer ditt om ca 20 min.
sedan bär de vidare av mot göteborg och liseberg, sen blir de kalskrona sedan tar jag tåget hem för jag ska jobba, medan de andra fortsätter..
Jag ska lägga utt bilder från peace and love och fler bal dilder och bilder från dena vecka när jag kommer hem, men jag har inte orkat, även jag måste få vara litte latt, kan säga att de går bara att ladda up 1 bild i tagent så de tar en stund, aa fy fan..
vi åkte senaren tänkt i morrse kom iväg runt 9 skulle åkt 7..
men men inte mycke att göra ått, vete fan vad vi ska göra idag men i morgon blir de bada sedan sova sedan bär de av mott göteborg igen :D..
saknar robban som har skadat fotten och tycker synd om mig som tapat rösten...
Alla säger att jag låter som kiman, (En vän)..
felicia har vatkoppor och kate e bara almänt störd ;) haha..
Men men nu ska jag lösa kors ord ett tag till sedan är vi framme..
Puss och kram på er mina godis kaniner..
Kimberly <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0