Ennu en dag..

Idag när jag satt på tåget på väg hem så kom en eligant dam med en mycke söt hund så på något sätt började vi tala,
Vi tala om hundar och allt möjligt.
Hon var författare och hade släppt ett par böker.
Mycke psykologi böker.
Av någon anledning så kändes hon som en riktig glädje spridare, Hon var så glad och strålade värme..
Vi böt i alla fal blogg adres men Jag kan inte komma in på hennes blogg, hon måste missat en bokstav elle så tyvär, Hon skrev om sin hund och så där.
Om du nu ser deta Åsa som jag har för mig att du hette, Sänd mig ditt blogg namn på komentarer för jag skulle villa kolla in den :D..
Nä nu ska jag slappa vidare kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0