Sofies 18 års fest.

Allt började bra, sen spåra hela festen utt,
Vi åt tackos och nån 17 åring stöte på mig.
Han bjöd på massa cider och sen blev dom uttkastade.
Alltså som en helt vanlig fest.
Sen började alla att bråka, Fönster som gick sönder.
Drömmar och kärlek som blev krossat på mindren 1 cekund.
Så mycke en kväll kan förändra ens liv.
Men men jag parta på och hade skit kul.
sen mötte jag en kille som hette simon och han va en jävla kul prick..
Vi rädda chipsen från alla stölder, "En hel del grejer blev snodda under kvällen".
Inget från mig men endå.
Simon var skit trevlig, Och jävligt rolig ;).. Haha..:P..
Han var sten kul och jag garva på mig.
Han ska oxå komma på kims 20 års fest den 7 feb.
Så vi får väll se då hur mycke man får garva blev en dell igår.
Men men livet leker.
Kom nys hem från sofies fest, så jag e litte rund om fötterna och om fingrarna så ni får förlåta mina stavfel i dag:p..
Inte nog med att man har dyselexi och dyskalkuli. Man e ful oxå..
Haha nää nu ska jag dra mitt varma täcke över huvet.

Godnatt alla ni i världen // Kimberly <3


Dyselexi = Läs och skriv svårigheter

Dyskalkuli = tal och siffer svårigheter + átt jag har svårt med klockan, 18 år och kass på den.. haha förjävligt :P..
Puss och kram..

Love love love love love.....

Kommentarer
Postat av: Simon Da Man

jaa du fy fan vad mycket som försvann. vad hade festen varit om inte vi var där tänk allt chips som folk hade gått och snott... en sak till jag har fortfarande skit ont i munnen när du tröck chipsen i min mun xD

2009-01-18 @ 20:55:49
Postat av: Kimberly

Haha de hade vi värkligen, vi gjorde hela kvällen, så glad att jag träffat dig vännen <3

2009-01-20 @ 23:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0