Skulle träna men jag åt vega baren istället.

Idag har jag varit i skolan.
Har gjort folieslingor.
Kul Kul...
Sen åkte jag hem.
Jag och jack bestämde oss för att åka och tränna, jack har gym kort på torvalla och jag har på najaden.
Vi gick till torvalla och dom neka oss då man inte fick prov tränna eller betala för 1 dag.
Så vi gick till vega baren istället.
 Och åt mat.
Fula vi e.
haha.
Vi köpte med oss godis åt mamma,
 och åkte hem.
Nu sitter jag här och har tråkigt som fan.
Saknar mitt hjärta :(..
Åker till dalarna i morgon:D.
18.23.
Sen ska vi på bio med ulla och ungarna :D..
Nu ska jag ringa becca å packa min väska.
Puss och kram
// Kimberly <3



Sveriges första hamburge bar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0