Överlevde ännu en dag

Dagen börja med 30 minuter försovning,
Fy på mig, smisk smisk.. "Me like" Haha
Så kom kate dit, gjorde en svin rygg på henne, Blev riktigt snygg facktis :D..
Sen gick vi upp till min mormor och ått matt.
Där mötte vi thor och han hade sin sperma mösa..
När vi ättit gick vi tillbaw till salongen.
Jag gjorde några tonings slingor på honom och de blev skit bra, sen klippte jag honom och han blev nöjd.
Sen gick vi upp till mormor igen där mamma väntade, så skulle vi köra hem thor men vi bestämmde oss för att sova ver, Jag och thor gick och köpte risen, 2 påsar chips, 2 cola, en påse med lösgodis. Mums mums men jag har ättit allt för mycke. nu sitter jag här och halv sover.
blev så sent igår, Ska försöka lägga mig en aning tidigare i dag, ganska stor aning ;).. 
De var allt från mig idag.
Puss och kram // kimberly<3





Kommentarer
Postat av: Simon

gott med chips? ta hand om de när jag inte är där xD

2009-01-20 @ 23:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0