Massa roligheter

Visste du...

att jag vill ha - Kärlek
att jag lyssnar mest på - Mamma <3
att jag pratar - Är inget ovanligt
att jag inte gillar - Att bli sårad
att min bästa vän - Älskar mig för den jag är 
att min första riktiga kyss - smaka körsbär.
att jag avskyr när folk säger - elak hetter
att kärlek är - Det bästa jag vet
att jag gillar att - Kramas och pussas
att jag alltid kommer att - älska min mamma
att sist jag grät var - inte så länge sen
att min mobiltelefon är - min bästa ägodel
att när jag vaknar på morgonen - somnar jag om
att innan jag går och lägger mig - Täncker jag på dig
att jag just nu tänker på - På dig som alltid
att idag har jag - Varit ledig
att i kväll ska jag - Lyssna på min mp3 och lukta på min halsduk
att i morgon kommer jag - Försova mig som vanligt
att jag hoppas - De får förbli min hemlis






TJEJ-TEST
[ x ] Du har fler än 10 nagellack
[ x ] Du har eller har haft lösnaglar
[ x ] Du har en bild på dig själv som bakgrundsbild
[ x ] Du har färgat/slingat håret
[ /] Du brukar säga "blonda" saker.
[ x ] Du har alltid din mobil med dig
[ x ] Du dansar vilt när du är ensam hemma
[ ] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad

SUMMA: 6 ½

att jag verkligen vill - att min andra data ska funka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0