Mina dikter som jag själv gjort.

Dikt till Stefan Eck!

Pappa nu har du lämnat mig!
Var jag inte din lilla tjej?
Nu står jag ensam här, för att du gick och blev kär.
Ensam och jävligt slitten lämnade du mig i skiten
Ljög du när du sa att du älska mig?
Du lämnade mig så lätt för en annan tjej.
Jag begärde ej så mycke, men du delade ej mitt tycke!
Nu vill jag att du tänker igenom min dikt, med all dess vikt.
För när du sårar klart som fan de kommer tårar.
Den e skriven från mig till dig.
Från mitt hjärta med all dess smärta.





Inte till någon.

Kännslor kommer kännslor går,
känslor kommer jag aldrig att förstå,
Mina kännslor är så starka för dig,
Men mitt hjärta säger endå nej.
För du är en player som strullar med alla tjejer.
Kan ej säga till nån att jag vill ha dig,
Dom kommer säga du e en blåst tjej.
Men innerst inne kommer jag alltid älska dig.




Min första dikt.

Jag har setta där så många gånger,
Men aldrig vågat.
Vågat de som så många andra gjort.
De skulle av så skönt att se blodet strilla ner för armarna.
Och slippa känna vågen av ilska som alltid kommer,
För jag inte vågar.
Att känna sig feg och hjälp lös.
Tänk att bara skära sig i armen, Lägga sig ner, blunda och aldrig vackna mer.




Liten flicka!

Litten flicka ensam och tröt av inge glada minner blir hon bemöt.
Flickan blundar och täncker på vad som ska hända nu,
Hon ligger och gråter till klockan slagit 7.
Då tar hon ett rakblad och skär ett jätte snitt,
Hon skriker och tänker att nu är vi väl kvitt.

Litten flicka ensam står,
ser hur alla vänner går.
Inga vänner hon har kvar.
så hon nu ett rakblad tar.
Skär sig i armen och lägger sig ner.
Nu denna flicka inte orka mycke mer.

Flicka mycke dåligt mår.
Hon har väldigt många sår.
Flickan blundar och kastar sig ut.
Så var dena flickas liv slut.




Dikten som motiverade mig att börja skriva var den min sysster skrev.

Gatans barn!

Ville bara höra att du var älskad av någon.
Men du var glömd av alla dömd.
Så många föräldrar, så många hem.
Ingen kärlek ingen vän.
Ögon toma, Munen röd.
16 år och inuti död.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0