God morgon alla änglar <3

God morgon.
Jah har värkligen sovit dåligt.
Drömde att jag bråka med dig, Du vet vem du är.
Drömde att du sa massa elaka grejer,
 och inte ville ha med mig att göra,
 och helt plötsligt var jag nacken i killarnas omklädningsrum,
 men jag bryde mig inte.
Jag vacknade av att tårar rullade ner för mina kinder.
Vad händer med mig?..
Hela helgen har jag varit känslig,
 i lördags börja jag storgråtta uttan anledning,
Fast jag vet vad de var som satte igång mig,
De var alla tanckar och kännslor som ej får utt sin rätt.
Nu ska jag dra til skolan,
Jag e fett tröt.
klockan är halv 9 på morgonen.
Jag skriver sen om jag får möjlighet.
Puss och kram skum banan // Kimberly <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0