Kims 20 års fest.

Vi hade sjukt kul, Jag sjöng karioki, Kan inte låtit bra och Vi festa och vi dansade och vi drev med folk.
Kvällen va sjukt lyckad.
Fast jag va lite seg då jag festat på fredagen och somnat på lördag morgon klokan 6 gick up klokan 11 och drack likör med kim, åkte till systemet men jack, Köpte cider och vin, Käkka en pizza. drack cider på vägen hem. Gick hom och gjorde mig snygg sen gick jag till kim och vi åkte ej hem fören dom drog utt oss :P haha..
Idag har jag robban och kim och stefan ätti på pizza hutt, sen åkte vi hem så åkte jag och robban och köpte godis litte senare. sen ennu senare köpte vi vegabaren. sen kolla vi beck med mamma. sen nu ligger robban här och sover och jag borde nog oxå kryppa ner.
Vi ses i morgon 
// Kimberly <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0