Helgen <3

Fredag: Åkte till robban så jag var där vid 5, somnade sent natten innan så var helt slut.
När jag kom fram gjorde vi oss i ordning sen gick vi på fest hos samuel och sen på krogen.
Robban blev skit full, SÅ jag sovde på soffan, Palla fan inte, Haha..

Lördag: 18 års fest efter en dag full med myss. Jag blev skit full, va hemma ganska tidigt, bråka med en fjortis, robban sove på soffan haha han palla väll inte :P
(Bilder tillkommer)

Söndag: en dag full med myss och samuels spesial macka :P..

Måndag: Mycke bil åkning, Mycke fika och mat:D.. Mumms.
Åkte hem och var hemma hos kate, sen vart de så tråkigt så mamma kom och hämta mig.
Somnade sent igen.
Därför jag e tröt i dag.
(Bilder tillkommer)

Puss och kram // Kimberly <3

P.s: Min kamera har kate lånat till sälen, Så bilderna har litte sämre kvalite nu, Har robbans kamera och den har fått sig ett par smällar kan man ju säga :P.. D.s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0