Heej sötisar..

Jag har varit så dålig på att skriva nu, fy på mig.
Idag ska jag till skolan,
försovde mig litte och då vi har ett hål på 2 timmar mellan lektjonerna så börjar jag inte fören vid halv 2 nu..
Jag mår litte dåligt i dag, vet inte varför.
Imorgon ska jag boka en tid hos ungdomsmotagningen.
jag ska skaffa en p-ring, för jag tål varken p-piller eller mini-piller.
Jobbit jobbit, men vi får väl se hur det går då :P..
Jag har funderat mycke över det här om tänk om man inte kan få barn,
Vad fan gör man då, villket jävla bak slagg,
Undra om jag skulle pala leva med det.
Samtidigt så tror jag inte att jag skulle vilja abdoptera,
Inte för att jag är mot det eller så,
men jag vill ha ett barn där jag kan gämföra likheter med mig själv och Känna att det e min.
Att shit jag lyckades skappa ett barn.
Fast igenterligen tror jag att man kanske inte ska fundera så mycke,
Framtiden vissar ju det med.
Vi ses senare, visst?
Bra:D..
Kram // kimberly <3




Måndag Idag har jag Sminkat jennie hon blev skit fin.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0