Ennu en dag med massa skoj och skratt :D





Jag har fan skrata mig genom hela dagen.
Åkte till salongen.
Fägrade min mosters hår och klippte henne.
Sen kom mamma och klippte sin lugg.
Sen åkte vi hem.
Jag och mamma skratar alltid skit mycke, ått ingen ting men tårarna sprutar hejdlöst.
sen ått vi mat.
sen träffa jag kim.
vi köpte godis åkte hem till en tjej kompis.
mysigt mysing..
Sen kom stefan och hämta oss.
så bjöd han på donken.
sen tjafsa han och kim så stefan åkte hem efter att han kört mig hem.
då sate jag mig vid datan då skrev jag med kim på msn.
Så gick vi utt och gick och nu sitter jag här.
Jaa hela min dag typ.
Stressig men lycked.
Saknar robban massor.
Hitta en skit gammal bild på han.
3,5 år gammal kanske..
Skit snygg. Mumms
Men men nu ska jag sova klokan e fan 01.00
Upp tidigt i morgon.
Hörs då.
Love love <3
// Kimberly <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0