Nu är det jul igen...

Idag har jag varit i skolan och vi har haft jul fika :D..
Sedan åkte jag till kate där vi satte igång med julbaket :D..
Pepparkakor, safransbullar, lusse katter och saftans längder var det som gällde..
Det var jag, älskling, kate, och mina små troll felicia och anton, fasten anton mäst åt upp all deg..

Änterligen litte jul känsla i vardagen.
Imorgon blir det gran shopping samt åka till farsta och jul handla med mor min <3<3..
Var och leta gran i förgår men hitta ingen gran som var fin i rimligt pris, så ett nytt försök i morgon :D  ...
Senare på kvällen natten kom kim. Från ca 12 på natten till kl 03.00 satt vi bara och pratade och fika :D..
Saft och bullar.
Saknat de gammla tiderna med världens bästa vän <3 ..
Älskar dig kimmii <3


Nu är det JUL LOV :D..
Så efter en lång dag, fryper nu dena utmatade  prinsesa ner i sängen, god natt alla älskade <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0