Inte mina dikter...


Hade tråkigt och läste dikter från olika hemsidor..
Något jag tycker e mycke roligt att göra..
Här är de dom till talade mig..



Om jag sa till dig att du är vacker?
skulle du lyssna?
Om jag sa att ditt ansikte är vackert?
skulle du tro mig?
Om jag frågade dig en sak?
skulle du svara nej?

Om jag viskade till dig något du aldrig hört?
skulle du gråta?
Om jag tröstade dig?
skulle du finna tröst?

Om jag skrek till dig att jag dör?
skulle du vända dig om?
Om jag dog?
skulle Du minnas mig?


Trodde aldrig att du skulle finnas så mkt i mina tankar...
Trodde aldrig du skulle betyda så mycket för mig...
Trodde aldrig mina känslor för dig skulle växa så starka...
Trodde aldrig jag skulle känna en sådan längtan efter dig...


Mitt hjärta är som glas, Leker man med det går det sönder

Mammor håller sina barn i handen en tid,
men i sina hjärtan för evigt!


jaa de va väl några av dom..
Har själv inte skrivit något på ett tag, men de e väl bra, har en förmåga att skriva när jag är deppig..
men får väll se e sugen på att klämma till med något..
så någon dah här kanske de bara ploppar upp som de gör ibland..
Kramar Kim

Ps. Ska göra en permanent på torsdag och en herr klipp på fredag .. Ska njuta av sissta lediga dagen i morgon sen börjar helvete, komer bli ett sten hårt år.
Nu jävlar Kim, en klapp i baken på mig själv..
Nu ska jag vissa alla jävlar som inte tror på mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0