En natt som denna..

I dag har jag inte ens tagit av mig min pyjamas, Men det är ju ändå söndag..
I morgon ska jag lägga ut bilder från kräfftskivan som var igår eller aa i förgår eftersom klokan är över 00.00.
Jack ligger och halv sover...
Jag siter här vid hans dator då jag ej orkade stara min egen.
Men men kräft skivan var skit kul igår :D..
Thor sove över,  och i dag har vi spelat mario party HELA dagen jag menar värkligen hela..
Robban åkte hem i dag :(...
Bläää för det..
Haft sönder en brunfläk på något sätt så blir väll läkaren med den, och så e jag allergisk mot nogot så har fått utslag och de kliar och blir bara fler, hade jag ej haft vatkoppor hade jag trot de var de..
Men jag ska nog kryppa kojs nu..
Första RIKTIGA skol dagen i morgon..
Men de ska bli kul att träffa jennie vi har massor att snacka om..
Miss you baby..
Fattar 0 av shemat, men ja antar att vi får en genom gång av den i morgon, har en del frågor att ställa :S..
Vadå rättskunskap och matematik b?
Är det inviduela val?
Eller vad?
Fattar i alla fal 0, men men de löser sig nog..
God natt och tack för du titta in, Hoppas vi ses snart igen
Stora, Varma, Kärleksfulla kramar från mig <3
// Kimberly Lundin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0