Senare en vacker tisdag <3




Träffade sofie senare på dagen.
Vi gick först i centrum, jag köpte en hög lilla kjol och sofie köpte skor:D..
Sen åkte vi ovh skulle möta simon i tumba,
Tumba var ett mycke dåligt centrum med väldigt mycke att titta på,
inte i klädd väg eller så, men i alla fal ;)..
De gjorde oss ingen ting.
anledningen att vi skulle möta han var sofie skulle ha pengar.
Sen i alla fal drog vi till min syrra,
Jag la ner mer pengar i mitt kyvär som jag ska ha till sälen ;) haha..
och lämnade kjolen som jag köpt :D..
Sen åkte jag hem.
Eller a nästan hem åkte direkt till kim där de bjöds på korv och makaroner.
Sen färga vi hennes brand gula hår.
Urch på dig kim.
aa inge komentarer om det.
men de hände ej så jävla mycke, men aa litte.
Hon e helt sönder blekt den bruden men jag älskar dig endå <3..
sen så gick jag och kim över till daniel efter att ha setta och muppa vid datorn
sen åkte vi till hammarbysjöstad vid 12 på natten.
Vad får vi allt ifrån?
Stefans jobb ligger där, kims kille stefan asså.
så fick han ett tort päron av kim.
Sen åkte vi hem och jag somnade ganska så snabbt:D..
Efter att ha snackat med robban i telefonen i ca 1 timma.
Eller vi prata inte vi mäst möss och lyssna till varandras andningar.
Och önska att vi låg brevid varandra :D..
Älskar dig baby tack för du finns <3
Kramizzar // Kimberly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0