Lördag igen..

Först idag var jag och robban på china resturangen i stan, sedan köpte jag blommor till kennet då vi skulle fira han senare på kvällen. vi åkte hem och jag gjorde mig i ordning, robert bestämde sig för att istället stanna hemma med jack och hans polare och grilla.
Sen åkte jag och mamma till kate, Mamma skulle sitta barnvackt. Dom gjorde sig fortfarande ordning och när de änterligen var klara kom niko och hämtade oss, vi åkte då hem till joke där vi grillade och drack, Jag hoppa studsmata och kikka boll med barnen och niko alltså barnen ;)..
Sen skulle det bli utgång, Vi drog till söder eller om de va sture minns fan inte Va nog söder :P..
Då gick vi först på typ en mingel bar, men när alla såg ut att hålla på att somna trots att alla hade sjukt mycke dans i benen som ej fick något utlopp, då drog vi vidare.
Vi gick till göta källare då låg inte alls långt bort, Gångavstånd facktis.
När vi kom fram stog de på en stor skyllt på vägen, "Här gäller 23 års gränsen, vi kollar leg på alla, allt för berusade har ej tillträde ........m.m....." Så jag tänkte fan deta kommer aldrig gå, hopas på det bästa, menar kate har fixa in mig för. jag gick fram, visa up mitt leg, och fick de tebax, en nick och blev insläppt.
YES Tänket jag vilken jävle lycka.
Där dansade vi sedan hela natten lång,
Jag blev skit full, men vad gör det,
hade så sjukt roligt och dansade med allt och alla..
Tack för en underbar Kväll/Natt Mina älskade vänner.
Det var Jag, Kate, Richard, Joel, Kennet, niko, Roger, joke som var med ut.
// Kimberly <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0