En till dag men massor av shopping :D.







Idag var de första april och jag drev sönder mamma :p..
Sa att min lärare hota med att kasta utt mig ur skolan fan va förbanad hon blev haha..
Sen lura vi läran med att vi tyckte håltimen innan hennes lektjon var för lång så vi skulle gå hem, Hon kom ditt springandes och var skit förbanad hon med.
haha fett kul, sen har vi lurat runt med andra oxå..
idag har ja köppt 2 par nya skor, och ett linne:D..
Supper finnt:D..
kan lägga ut foton på det sen men inte nu..
sen ått vi tackobar och mös mäst omkring.
Fan bara 2 dagar kvar sen e det lov, det känns inte dåligt kan jag bara meddela.
Nää nu ska jag dricka massor av vatten och kanske ducha,
sen ska jag ringa robban sen ska jag sova.
vi hörs i morgon alla änglar mina.
Tack för ni finns
// Kimberly



Kommentarer
Postat av: gaystyle

Hej fin och bra blogg!



// http://gaystyle.se

2009-04-02 @ 00:12:36
URL: http://gaystyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0