På salongen <3

Nu är jag på salongen och "Arbetar". I morgon fyller jag år :D.. Alla har svarat på inbjudningarna utom 2 så vi får väll se vi e uppe i 22 stycker en så länge :D.. Ska ha en fest på lördag, Först blir de thai mat sen blir de home party"En tjej som kommer och vissar upp och pratar om sex leksaker" sen blir de bara festa sen blir de utgång.
Försovde mig hitt idag med, Fan jag är så jävla tröt på morgonen.
JAg kommer inte upp de går inte tror jag ska svimma bara jag öppnar ena ögonlocket.
Fan va lat jag låter haha.
Saknar alla mina tjejer i hedermora, Jag åker ditt varanan helg då min Älskade bor där.
Vi har nu varit ihop i ca 4 år men jag känner mig fortfarande ny kär.
Han är väll inte världens snällaste i bland men han har det, de lilla extra som får en att smälta som får en att stana vad som än händer<3
Men i alla fall i dag ska jag färga mitt hår. Svart med knaligt röda slingor :D..
Får väll se hur det blir, JAg är litte dålig på att läga upp bilder men de ska komma upp både bild på mitt nya hår, på mina syskon barn på Världens bästa mamma och på släkten och på min älskling och kanske en på salongen :D..
Men nu måste jag nog jobba och sluta slöa, snart är de ju ändå min tur att sätta mig i stolen. Önska mig lycka till ;)

Love // Kimberly <3 

Ps: Nästa inlägg kommer att handla om mig litte mer så ni vet vad jag är för typ och Vad jag gör ;)


Hedemora på bild <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0