Heej hela världen <3

Ännu en lyckad dag:D




Idag har varit en mycke bra dag, I alla fal på sätt och viss :P..
Börja med att jag försovde mig, Ovanligtvis ;)..
Sen var jag i skolan lekte bara runt hela jävla dagan.
sen hade vi julfickat, Sofia fick min present men hon såge då inte så  glad utt.
Kanske inte var någon bra present.
Oskar han fick ett naglack
Jag fick örhängen,
Anki fick örhängen,
emeli fick en bil,
jennifer en engångskamera, hon blev skit glad.
Josefin fick ett trollspö,
rosanna ett naglack,
evelina en vatten sprutta,
my fick tee,
och så klart jenni hon fick en prutt kudde kunde lixom inte komma till någon annan de var som menat för henne hon vart som ett barn och börja leka,
fast i dag e de ju den 19 så hon fyller ju facktis 17 år. Grattis stumpan <3..
Min bror fyller oxå år i dag fast han fyller 20,
 och min älskades mamma,
 sen är det förmoderligen 100 till om inte mer.
 Grattis Grattis till alla er!! <3
FAn vad de var gott med allt som fanns de var kollor de var julskinka,
de var mackor, de var lussebullar, Pepparkakor, polkagrisar, snöbollar,
julskum, tomte must, cola, fanta, smör,
de fans så mycke allt möjligt och allt var så olika i smaken då olika tagit med sig
 av samma grej som lussebullar och massa annat.
jag är i alla fall hemma hos min kusin nu.
 ska gå och lägga mig helt slut.
Men  nu är de ändå JUL LOV  // Kimberly <3



Grattis jennie <3



Min kusin kamilla



God jul klassen vi ses om 1 år <3

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Tack ska du ha:)

2008-12-23 @ 18:52:07
URL: http://likemyway.blogg.se/
Postat av: JENNIE

haha, vadå 18? jag fyller 17 pant skafft!;)

och pruttkudden leker jag med varje dag ( ironi)

2008-12-23 @ 18:54:20
URL: http://likemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0